تیراندازی به خودروی نماینده شادگان

از سوی افراد ناشناس صورت گرفت
تیراندازی به خودروی نماینده شادگان
آرمان: افرادی ناشناس پنجشنبه شب در شادگان به سمت خودرو پارک‌شده مجید ناصری‌نژاد نماینده این شهرستان در مجلس تیراندازی کرده و از محل متواری شدند. نماینده شادگان در مجلس، جزئیات حادثه تیراندازی به خودرو شخصی خود را تشریح کرد. مجید ناصری‌نژاد به حادثه تیراندازی پنجشنبه شب به خودرو شخصی‌اش اشاره کرد و گفت: با برخی مسئولان در حوزه انتخابیه، مهمان یکی از دوستان بودیم که ناگهان صدای تیراندازی شدیدی شنیده شد. نماینده مردم شادگان با بیان اینکه در این حادثه خودرو شخصی بنده و بخشدار و سایر مسئولان همراه مورد تیراندازی واقع شدند، افزود: تیراندازان خودرو بنده را می‌شناخته‌اند و به‌صورت تعمدی آن را مورد شلیک گلوله قرار داده‌اند.
دوربین‌های مداربسته


ناصری‌نژاد ادامه داد: طبق فیلم‌هایی که از دوربین‌های مداربسته به دست آمده فرد از خودرو خود خارج و با به رگبار بستن خودرو‌ها از محل متواری شده است. وی گفت: این حادثه می‌تواند علل و ریشه‌های مختلفی داشته باشد؛ از رقابت‌های انتخاباتی گرفته تا فتنه‌های محلی و اقدامات ضد انقلاب در این مدت.
عده‌ای در پی ناامنی
ناصری‌نژاد با تاکید بر اینکه در چند مدت اخیر عده‌ای از افراد به‌دنبال ایجاد ناامنی در خوزستان هستند، گفت: عوامل زیادی پشت پرده است و از مدت‌ها قبل به مسئولان در خصوص ناامنی ایجاد شده در خوزستان هشدار داده بودیم. وی با تاکید بر اینکه در نتیجه این ناامنی‌ها بسیاری از مردم مهاجرت کرده‌اند، تصریح کرد: وفور سلاح در استان مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است. از این رو باید جلو رد و بدل شدن آن گرفته شود. این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه حمل سلاح آن هم از سوی جوانان کم سن و سال در خوزستان خطرساز است، افزود: مردم با این وضعیت احساس امنیت نکرده و همیشه تصور تیراندازی به خود را خواهند داشت. ناصری‌نژاد ادامه داد: متاسفانه شب تا صبح تیراندازی‌های بسیاری در منطقه به گوش می‌رسد که باید جلو آن گرفته شود. وی با بیان اینکه کنترل ضعیفی بر حمل سلاح در این منطقه صورت می‌گیرد، گفت: اگر تیراندازی به مسئولان باب شود، خط قرمزی شکسته خواهد شد که دیگر کنترل آن سخت خواهد بود. عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که قبل از این موضوع تهدید شده بودید یا خیر، گفت: خیر؛ از جایی تهدید نشده و تاکنون با چنین موضوعی روبه‌رو نشده بودم.
تاکید استاندار
استاندار خوزستان از ادامه تلاش‌ها برای دستگیری ضارب نماینده شادگان خبر داد و تاکید کرد: آقای ناصری‌نژاد در حادثه پنجشنبه شب آسیبی ندیده است. پس از این حادثه نیروی انتظامی در محل حاضر و بررسی‌های لازم را انجام داد. این حادثه در یکی از روستاهای شادگان و توسط یک موتورسیکلت انجام شد. غلامرضا شریعتی در پاسخ به این سوال که ضارب این حادثه دستگیر شده یا خیر، اظهار داشت: ضارب دستگیر نشده و تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد. شریعتی درباره وضعیت جسمی ناصری‌نژاد نماینده شادگان هم تصریح کرد: خوشبختانه ایشان آسیبی ندیده و سالم هستند.